Life is only life!

Life is only life!

keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Pikkulauantai ! :)

Hips!

Keskiviikkossa jo mennään ja viikonloppua odotellaan! :) Kevät alkaa kolkuttelemaan jo ovilla ja ainakin mä huomasin tuolla koulussa, että ihmiset alkaa pukeutumaan jo keväisempiin vaatteisiin, linnut laulaa ja aurinko lämmittä jo huikean paljon ! - Kevät saa mutkin lenkkeilemään ja nousemaan aamulla hiukan aikaisemmin :)


Kohta tulee kesä!!! <3


Alkuviikko on sujunut melko lepposasti, maanantai sujui koulussa. Aamulla kävin vähän lenkkeilemässä ja testasin miten kauan tolla kuntopyörällä jaksaa polkea. 25 km kohdalla päätin, että emmä kyllä enään viitsi. Se on melko tylsää :p Illalla sitten vielä äipän kanssa kävin kävelemässä :)

Eilen olin Ellun kanssa piukat pakarat- jumpassa, vatsalihastreeniin keskityttiin tällä kertaa. Oli hauskaa ja paikatkaan ei ollu aamulla jumissa! :) Eilen myös olin vähän kaupungilla kiertelemässä ja ostin mustat kivat bikiinit, alennuksesta tietty! Hintana huimat 4€ ja mustia bikineitä ei mulla ainakaan oo koskaan liikaa :) Koulussa oli kivasti kokeenpalautus. Tuloksissa ei erityisesti kehuttavaa, mutta loppu tulos oli että mun pitkä matikka vaihtuu just nyt lyhyeen. En jaksa lyödä päätä seinään ja silti olen pihalla asioista. Matemaattisesti tarvitsee olla lahjakas ja mä en pysy lukion pitkän matikan tahdissa ...

Tänään sitten olikin suhteellisen järkevä päivä koulussa ja Essin kanssa tehtiin äikän lähdekritiikki tehtäväkin. Syötiin myös vanilija jäätelöa ja vadelmia Nams! Kunnes Essi teki löydön, keskellä jäätelöpalaa oli jokin punainen möhkäle joka suli aivan nesteeksi... Tein heti reklamaation :D:D:D
Nyt lenkille!
Mun huone on kerrankin siisti! :)



Aurinkolasitkin kaivoin kaapista, vähän tuli fiilisteltyä!

Viikko vielä ja sitten olis tiedossa viikonloppu Tampereella Essin kanssa!

Innostuin tänään yhdistelemään jo kesävaatteita, kukkakin löyty ! :) 

- Nenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti