Life is only life!

Life is only life!

perjantai 22. helmikuuta 2013

Miten kaikki kiva loppuu aina aikanaan?

Loman osalta maali alkaa olemaan jo lähellä. Melko mälsää, toisaalta en oo mikään lomailijakaan, mutta ei toi koulun penkkikään niin hirveesti nappaa...

No onneks toi kevät alkaa tekemään tuloaan, ihan jo odotan kun saan heittää toppavaatteet jonnekkin vaatehuoneen perukoille ja pukeutua kevyemmin. Mua on silti viime aikoina ihan alkanut hämmästyttää miten moni tykkää tästä Suomen talvesta, mun juttu tää ei ainakaan oo. Toisaalta jos osaisin luistella, hiihtää tai lasketella niin voishan tää sit ollakin tosi nastaa, noista kun mikään ei ihan oo se mun juttu ! :) Oon myös varmaan ikuinen vilukissa :/

No mutta loma on menny iha sairaan kivasti, vaikkakin pieni flunssa mua on koetellut - ja montaa muutakin! :/  Sadun kanssa ollaan kiusattu yhteisiä tuttuja kahvittelemalla heidän luonaan, Kiitos siis heille! :) Ja Satun auton ulkoilutuskin on meiltä onnistunut melko helposti :) Uiminen oli mulle ehkä ihan uus juttu tällä lomalla, kävin uimassa kaksi kertaa loman aikana ja ihan sairaan tehokasta ja hauskaa ennen kaikkea !  Eilen tutustuin Ellun kanssa Piukat Pakarat - jumppaan, tänään hiukan vatsalihakset ja pakarat on erimieltä liikkumisesta, mutta illalla olis vielä tarkotus testata Pumpin vaikutus tällä kropalla! : ) 


Treenaaminen jatkuu, palkinto odottaa sitten mua tuolla jossain :)


Nyt kohti Pumppia ja vauhdikkaaseen perjantai-illan viettoon Satun kanssa ! :)
Hauskaa viikonloppua! <3
- Nenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti