Life is only life!

Life is only life!

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Kuntoilua ja Unta !

Heipsan! :)

Eilinen päivä meni jotenkin ihan ohi. Koulussa oli mukamas liikaa aineita ja väsytti ihan koko päivän. Tosin illalla Jenina piristi mua piiitkällä kävely lenkillä, saatiin höpötellä asioista ja oli tosi hauskaa =)

Tänään olin sit ekaa kertaa siellä joogassa, vitsi siel oli ihanaa niitten vanhojen rouvien kanssa :) Siis jotenkin se rentoutti ja oli ihanaa löytää kaikkia uusia pikkusia lihaksia (Siis mulla pikkusia lihaksia!?) Ohjaaja oli tosi mukava ja loppu rentoutuksessa oli ihan sairaan siistiä vaan maata siellä lattialla ja unohtaa kaikki! - Kaikki siis ihmeessä kokeilemaan joogaa. Ensi viikolla olis tarkotus käydä vähän lisää erilaisissa joogissa ja muutenkin salilla - hiihtoloma muuttuu siis kuntoilulomaksi :)

Kouluun menin siis vasta kahdeksitoista ja hauskuutta ei tästäkään päivästä puuttunu, lyseossa on vaan ihan mahtavia tyyppejä ! Tosin viimeinen englannin tunti oli yhtä kidutusta, jotenkin se vaan ei napannut !

Iltapäivällä keksin sitten tehdä pannukakkua! - Mun pikkuveljen mielestä se näyttikin jo niin epäilyttävältä että eipäs se sitä suuhunsa laittanut, mutta iskän mielestä se oli ihan hyvää ja mäkin maistoin pikkasen palasen ja kyllähän sitä söi :) Mä kun en oo mikään keittiö ihminen ja mä en mitenkään kuulu keittiöön :)

Lopussa muutama kuva, tosta matkan varrelta :)
Tää kuva on mun ja Sadun pannukakusta, mun näytti tänään vähän paremmalta :)


Vähän sali ja jooga meininkii :)


Tää kuva siks, että näin unta viime yön siitä kuinka lennettiin frendien kanssa etelän lämpimään ja heräsin tietty just siellä lentokentällä... mälsä uni.. Mut siis tää kuva on otettu muutama vuos sitten Dubaista kun oltiin :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti