Life is only life!

Life is only life!

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Se on loppu nyt...

... jaa niin mikä? - Mun ja monen muun loma ! 
Voihan tylsyys, onneks kevyt maanantai edessä. Lukio vaan vie niin paljon enemmän aikaa ja voimia kun toi peruskoulu, joskus ihan kaduttaa että miksi menin lukioon. Toisiinaan sitten taas muistan mikä se juttu olikaan :) 
No, mutta ei masenneta rentoa sunnuntai-iltaa koululla :) Viikonloppu tosiaan meni ihan kamalan nopeasti. Perjantai-illan pumppi oli ihan super hauskaa ja vaikka se laittokin mun kropan melko hapoille niin ilta meni silti mukavasti Porissa Sadun kanssa. Ajeltiin ympäriinsä ja loppu yöksi tultiinkin Luvialle. 
Lauantain olin luvannut pyhittää äidille, ja alotettiinkin päivä lenkkeilyllä. Sää oli ihana ja mun kädet kipeemmät kun uskoa voitte. Pelkkä tekstiviestin kirjotuskin tuntu tuskalta... Silti urheasti lenkkeiltiin 10 km lenkki ja tehtiin hirmu hyvää kanasalaattia :) Ilta menikin vaihteeksi Sadun kanssa Porissa :)
Tänään sitten ekaa kertaa lomalla nukuin, oli hirveen hauskaa herätä aamulla just sitten kun itse halus! Joulun jälkeen ekaa kertaa kävin myös moikkaamassa Mummua yhdessä perheen kanssa. Harrastettiin myös maalaisajelua ympäriinsä. Taisin kyllä nukkua yli puolet matkasta :D 

Loma siis meni, mutta mun lomassa ei ainakaan ole mitään valittamista, tosin olisi ollut kivempaa vietellä aikaa monen muunkin kanssa, mutta kaikilla lomaa ei ole ja moni oli jonkin pöpön kourissa kotona :( 
Mites teidän lomat ? =) 

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille! - Saas nähdä jatkuuko mun himo liikunta buumi vielä arkenakin ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti