Life is only life!

Life is only life!

maanantai 11. helmikuuta 2013

New look! :)

Heissan taas kaikille! :) 

Maanantait on yleensä niitä mun vähemmän suosikki päiviä, kaikki harmittaa ja mikään ei vaan onnistu. MUTTA tää maanantai on ollut jotakin ihan muuta! :) 

Menin kouluun vasta 12.00, joka tarkotti sitä, että sain käydä aamulla lenkillä ihan rauhassa ja valmistautua kouluun ilman sitä kamalaa aamu kiirettä- Huippua! Koulupäivä kesti vaan kaks tuntii matikkaa ja äidinkieltä.

Koulun jälkeen mulla sit oli se parturi josta jo puhuinkin, tulos löytyy tuolta alta! Oon iha sairaan tyytyväinen ja tää todellakin virkisti mun maanantaita vielä lisää! :) 
Mun huoneeseen tehtiin melkonen remppa tossa viime viikolla ja tänään oli loppu silauksen vuoro. Sain uuden jenkkisängyn, ja vaatekaapin oviin kivat koko vartalopeilit.

No mut seuraavana vähän kuvia! :) 

Tältä mä näytin vuosi sitten



.... Ja tältä tänään

Illaks on taas vähemmän hauskaa puuhaa :P

Ja tässä mun uusi rakkaus <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti