Life is only life!

Life is only life!

maanantai 8. huhtikuuta 2013

Voitto kotiin!!

Hei muruliinit!

Mä taidan olla taas terve tai ainakin mulla kulkee henki jo suun, että nenän kautta melko voittaja fiilis! :)
Nyt mä haluun sallille, tekemään jalka treeniä! Koe viikko on pikku hiljaa ohi, huomenna olis vuorossa vielä äidinkieli sit se todellakin on ohi ! :)

Viikonloppu meni melko lepposasti. Perjantain kuulumiset kerroinkin jo viime postauksessa. Lauantaina olin päivän kotona ja päällystin koulukirjoja sekä luin hieman äidinkieltä. Ellu kuitenkin pelasti melkein tylsistyttävän lauantain. Päästiin Sadun kanssa nimittäin kihartamaan Ellun tukka ja heittämään se Raumalla. Matkalla takaisin sivistimme itseämme ja kävimme Rauman mäkissä, melkoinen kokemus :) Lauantain loppu ilta meni kotona. Syväliset keskustelyt vanhempien kanssa ovat aina silloin tällöin kohdallaan !

Sunnuntaina todellakin olin koko päivän kotona, lenkille uskallauduin pitkästä aikaa fiilis oli kyllä mahtava ! Tänään haluaisin lähteä uimaan, täytyy vaan joku kaveri kehitellä mukaan ;) Huomenna tarkotus olis mennä vähän Piukkoihin pakaroihin ja keskiviikkona Pumppiin. Kyllä tää tästä kuulkaas. Alla muutama kuva, ehkä sen jälkeen tiedätte mitä tarkoitan jalka treenillä :D

Käsivarret mulla alkaa olemaan kuosissa :D 

Kesäfiilistelyä lumen keskeltä :D 

Mun uudet shortsit! Jalat on melko eri paria ton yläkropan kanssa

Tällänen kollaasi miten oon muuttunut matkalla ! :) 
 

2 kommenttia:

  1. Kivan oloinen blogi sulla ja tykkään sun banneristas! :) Parannusehdotuksena olis, että laittaisit kuvia isommiks, niin niitä olisi kivempi katsella. :) Pinkkiä tekstiä postauksissa on myös vaikea lukea, joten sitä tummemmaks tai kokonaan toisen värinen teksti. :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni! :) Käynkin tsekkaas sun blogin :) Joo mietein itekin sitä kuvan kokoa, mistä sen saa muutettua ?= ) huomioin värin heti seuraavassa postauksessa : )

      Poista