Life is only life!

Life is only life!

lauantai 20. huhtikuuta 2013

Mielenvikainenko? :D 
Hips ! :)

Ihana ulkoilu ilma täällä päin satakuntaa, johan sitä sadetta jo saatiinkin! Mäkin päätin testailla jalkaani tuossa torstaina, käytiin liikuntatunnilla spinnissä enkä vaan voinut vastustaa kiusausta. Oli muuten melkoinen tehotreeni ja tää todellakin palvelee mun alakroppa treeniä! Seuraavat päivät onkin jalka sitten kiukutellut, onneks lääkkeet on keksitty ja kun sää on aurinkoinen on mun mielikin aurinkoinen !

Torstaina käytiin myöskin teatterissa äidinkielestä. Teatteri nuorten tekemä esitys oli melko pitkä ja uuvutta rankan päivän jälkeen, mutta ehkäpä mä saan siitä jotakin kirjoitettua tuohon opettajan antamaan tehtävään :)

Tällästä :D 
Melkoisia Ässä-faneja :) 
Perjantain koho kohta oli sitten melko varmasti Satun kanssa vietetty koti-ilta :) Keskusteltiin henkeviä ja nautittiin ! Tehtiin itse hamppareita, mutta loppu viimein haettiin heseltä kunnon mättöä. Jotenkin tekee mieli kaikkea vähemmän terveellistä kun ei pääse treenailemaan... Toivottavasti pääsen pian lääkärin vastaanotolle kuulemaan mikä mun jalkaa vaivaa olis hiukan helpompaa miettiä miten toimia.

Tänään olis vuorossa sitten leffa-ilta kotona. Pitkästä aikaa kokoonnutaan Essin, Jennin ja Jeninan kanssa neljistään katsomaan leffaa ja herkuttelemaan tortilloilla. Nyt mun oikeesti pitäs siivota niin että tänne kämppään mahtuu ja viritellä tuo meidän elokuvateatteri kuosiinsa! :)

Mitäs teidän kevääseen, joko kesä fiilikset on jo ilmassa ? =)

<3 Nenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti