Life is only life!

Life is only life!

torstai 25. huhtikuuta 2013

Teit meistä kauniin!

Ässät voitti SUOMEN MESTARUUDEN!!!!
Finaalia oltiin Sadun kanssa katsomassa Raviradalla melko monen muunkin kanssa! 

Maskerausta tehtiin tallilla! :) 

Se siis jääkiekosta, se ei mitenkää oo mun sydämessä. Mutta kun koko muu perhe on täysin Ässä humussa on munkin välillä pakko pinnistää! :) 

No koko viikko on mennyt kovalla kiireellä ja perjaatteessa mulla on teille kamalasti kerrottavaa : ) Viime sunnuntaina oltiin kultaloimi raveissa Satun kanssa oikeestaan koko päivä. Lauantai- ilta venähti sunnuntai aamuun, mutta kun seura oli niin mahtavaa ja leffakin hyvä niin ei harmittanut kyllä yhtään :) 

Maanantaina mua tosissaan väsytti ja jalka temppuili niin että päätin jäädä kotiin :P Tein muutaman koulu jutun ja katselin leffoja melko rentouttavaa :-) Tiistaina sitten saatiin koulussa kokeita takasin ja pääsin ihan kaikista läpi ! Erityisen tyytyväinen oon äidinkielen 8 :) Illalla mentiin Satun kanssa Piukat Pakarat tunnille, melkosella sykkellää mentiin ja liikkeet tein todellakin huolella, sillä kesäkunto odottaa :) 

Keskiviikkona sitten oltiin koulusta Tampereen Yliopistolla vierailulla :) Meillä taisi reissu keskittyä enemmänkin Koskikeskukseen kuin itse yliopistoon :) Mutta miks eilinen oli niin tärkeä jos mua ei juurikaan lätkä kiinnosta ? - Koska mä sain kahdeksi viikoksi kesätöitä uimakoulusta, mikään ei oo hienompaa kun olla lasten kanssa ja vielä mun lempi elementissä eli vedessä =) Toiseksi voin paljastaa teille että, sain aivan uskomattoman lahjan ihan uskommatoman ihanalta ja rakkaalta ihmiseltä, kolmanneks meille on tulossa ihan pikkunen englannin bulldoggi hauva, jota mennään tossa kuukauden päästä katsomaan :) Ja Ginasta tilaamani bikiinitkin tuli ! :) 
Tampereen Yliopistolla, kaimani kanssa! :) 

Ja Essin kanssa löydettiin mahtavat hatut vapuksi :) 

Tänään oonkin sitten syönyt terveellisesti ja monipuolisesti ja juopotellut taas vettä. Lisäksi avasin golf-kauteni eka lyönti yhdeksään kuukauteen oli melkosen hyvä : ) Myös mun urheilu hullu veli hinasi mut 6km juoksu lenkille, en oo juossut ikuisuuksiin niin kovaa vauhtia ja tollasta matkaa ! Huomenna vuorossa sali treeni ja ehkäpä jotakin todella kivaa :) 
Hieno ilma ja pallokin lensi :) Voittaja fiilis! 

<3: Nenni



2 kommenttia:

  1. Hih, ihana kaverikuva! :3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ! :) Sulla on ihan mahtava blogi! :)

      Poista