Life is only life!

Life is only life!

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Aika Rampaa!

Heissan muruliinit! :)

Viikonloppu on ohi ja uutta taas odotellaan jo kovalla vauhdilla ! :)
Kirjastossa tässä istuskelen ja vietän siis liikuntatuntia... Toiset on pumpissa ja mä luen ruotsin sanoja ja bloggaan! Ankeeta sanonpahan vaan. Eilen olin verikokeissa joidenka tulokset tulee ensi viikon alussa, sitten selvii saanko jatkaa treenaamista vai mikä on tuomio! Kepit lähti pitkälle lennolle sunnuntaina kun kuuden kaatumisen jälkeen päätin että pärjään kyllä ilmankin! :D

Viikonloppu meni lähinnä fiilistelle, lauantain olin kotona ja sunnuntaina Sadun kanssa Raxissa ja kuvailemassa. Maanantaina olin elokuvissa, käytiin katsahtamassa The Place Beyond The Pines. Oli muuten ihan huippu leffa, ripaus romantiikkaa ja toimintaa, pituutta elokuvalla oli kuitenkin kaksi ja puoli tuntia, uni ei kuitenkaan tullut :)
Eilen siivoilin ja tänään olis tarkotus mennä moikkaamaan mummua, kunhan selvitään tästä koulupäivästä ! Ruotsin sanat kummittelee tuolla muutaman tunnin päästä ! : )

Kevätkin on tuloillaan kovaa vauhtia ja oon aika ylpeä itsestäni, sillä karkit olen pystynyt jättämään seuraavaan elämään, veden juonti projekti kuitenkin tuntuu niin kovin vaikealta... Miten te muistatte juoda tarpeeksi vettä? =)

Hauskaa Kevään odotusta ja tsemppiä treenauksessa ;)

Nenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti