Life is only life!

Life is only life!

perjantai 12. huhtikuuta 2013

Just like a turtle

Mä, kun luulin et seuraava kulkupelini olis skootteri... 
Miten tää on enään mahdollista ! Musta ei oo siis kuulunut maanantain jälkeen, sori ihan kamalasti! Maanantai- illalla lähdettiin Sadun kanssa vielä uimaan tai oikeastaan vesijuoksemaan. En ollut moista koskaan kokeillutkaan ja melkosta oli meno. Ei ehkä paras laji mulle, jonka on päästää lujaa eteenpäin. Kai tuossakin lajissa jotkut lihakset tekee töitä, mutta musta tuntu enemmänkin siltä kuin olisin ollut kala kuivalla maalla...

Tiistaina mulla olikin vaan koe äidinkielestä, aiheena oli kuva analyysi. Melko haastava, mutta uppoidun kuvan saloihin täysin ja unohdin kaiken muun. Toivottavasti tämä tuotti tulosta :) Kävin myös lenkillä kauniissa kevät ilmassa. Matkaa tuli 13 km ja jopa testailin muutaman kilometrin juoksua melko hieno tunne. Sen jälkeen lähdin vielä pakara tunnille Sadun ja Ellun kanssa. Kyykyt oli melko tuskaa jälleen niin kuin yleensä.

Sitten ehkä se suuren hiljaisuuden syy... Nimittäin mun jalkapöytä / pöydät on vihotellut mulle tässä jo muutaman kuukauden, ne siis turvottavat ja nostavat pintaan jonkin sortin nestetyynyjä, jalkapöytä + nilkka myös muuttuu kuumaksi ja  tulipunaiseksi. Tiistai-illalla sitten se jalka oli niin kipeä, että käveleminen oli mahdotonta ja huolehtivainen äitini ilmoitti että nyt lähti neiti päivystykseen. Pääsin todella nopeasti päivystyksessä huoneesee jossa sitten kävi neljä eri lääkärie kummastelemassa jalkaani. Uhattiin osastolla, mutta lopulta päätettiin ottaa nivelnesteet ulos mun varpaiden nivelistä. Meinas siinä kohtaa tulla kyllä viimeistä poru tällä likalla. Kepit sitten sain, sekä buranaa ja lepoa. Lisää tutkimuksia kuulemma.

No mun treenaus jää siis hetkeksi taas unholaan. Koulussa on aika rankkaa hyppiä sauvoilla ja kulkeminen on niin hankalaa, että istun mielummin kotona ja katon mm. McLeodsin siskoksia...

Mutta kai te kaikki tiette, että meen ÄSSÄT on finaalissa <3
Ässä - fanilla on tietty oltava kepeissäkin ässät pehmusteet :D 

Näillä tää lähtee  <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti