Life is only life!

Life is only life!

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

When I can sleep ?

Joskus sitä alkaa ihan tosissaan miettimään miksi vuorokaudessa on vaan 24 h ja miten ihmeessä siihen aikaan voi edes mahduttaa 10 tunnin yö unet ? Nyt just musta tuntuu siltä, että aika ei riitä mihinkään!
Kello tikittää nytki jo melkein yhtä ja mulla on sata ja viis asiaa vielä hoitamatta...

Alku viikko on siis ollut kiireinen ja nukkumatti ei oo liioin vieraillut. Maanantaina olin aamulla heti lääkärissä ja iskä vei mut sitten heseen syömään, kun kerran olin niin nätisti lääkärillä =D Maanantai- ilta menikin kesätöitä hakiessa ja 35 km kuntopyöräilyllä, melko siistiä :)

Tiistaina sitten olin koulussa ja sen jälkeen raahasin Essin mun kanssa Piukkoihin Pakaroihin - jumppa jossa keskitytään pääasiassa alakropan isoihin lihaksiin. Voi miten ihanaa se olikaan :) Sain tehdä kunnon painoilla ja mikä parasta oon vihdoin löytänyt ne vatsalihakset joita niin kovin olen kaivannut ! :)
Essin kanssa herkuteltiin myös läheisen kahvilan salaatilla, kanasalaatti viinirypäleillä, ananaksella ja katkaravuilla on kyllä melkosen hyvää :)

Tänään onkin ollut sellainen päivä, että ei näitä lisää... Aamulla oltiin Essin kanssa joogassa, vanhempien Rouvien kera. Mulle tuli todella kankea ja tönkkö fiilis... Rouvat venyivät ainakin kymmenen kertaa enemmän kun mä ja jooga tais olla niillä muutenkin paremmin hallussa :p No sitten mentiin koululle syömään ja hengailtiin peräti kolme tuntia ennen kuin meidän eka virallinen tunti alkoi... Aina niin ihana englannin tunti!! Englanti ei vaan oo se mun juttu ja sen eteen saa nähdä ihan tuhottomasti vaivaa... Koulun jälkeen suuntasin hyvillä mielin Pumppiin Ellun ja Sadun kanssa. Olin positiivisesti jälleen yllättynyt sillä tein todella raskailla painoilla ja jaksoin sarjat kuitenkin tehdä hallitusti ja tehokkaasti :) Löysinpä hyvän makuisen proteiinijuomankin maitokahvin makuisen :)

Nyt tappelen koulu juttujen kanssa, muutama esitelmä, puhe ja läksyt. Silmät painuu väkisin kiinni mutta uhmaan nukkumattia ja teen päättämäni työt loppuun :)

Hauskaa loppu viikoa kaikille ja nauttikaa kirpeistä pakkasista ;) <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti