Life is only life!

Life is only life!

torstai 21. maaliskuuta 2013

Happy Birthday to I!

Mun uudessa koneessa on TOIMIVA kamera ! Hihi :D Edustus :P




365 päivää ja oon 18- vuotta ! :) Ja mikä parasta 21.3.14 on PERJANTAI!!! :)
No mutta palautus maanpinnalle on varmaan ihan kohillaan :) Tänään on siis vaan tuiki tavallinen torstai ja minä tuiki tavallinen tyttö täytän tuiki tavalliset 17- vuotta :)

No mutta ! Viikko on mennyt myösKIN melko tavallisesti :) Tiistaina oltiin Satun kanssa Pakara tunnilla ja eilen sitten Pumpissa! :) Koulussa neljäs jakso ja mun lomailu alkaa sulkemaan viimeisen sivunsa ja mun kamalaakin kamalampi viides jakso on aina askeleen lähempänä mua ja mun suurta stressiä :P

Mutta mikä tässä synttärissä on nyt niin ihmeellistä, mulla on hyvä syy viettää hullun hauskaa aikaa ystävien kanssa koko viikonloppu ja sain mä isukilta sitten lahjaksi uuden läppärin <3 Nyt on kyllä pelit ja vehkeet tällä pimulla! Kuvan saatte kenties sunnuntaina. Ajattelin napsasta kameran mukaan mun viikonlopun hulinoihin niin saatte ehkäpä huvittavia ja vähemmän laadukkaita kuvia mun hulinoista :)

Oon muuten alkanut opetteleemaan juomaan! Siis VETTÄ :D Juon vettä ja maitoa ja mehua päivän aikana aivan liian vähän ja se alkaa kostautumaan salilla ja varsinkin iltaisin. Jos siis joillakin vinkkejä miten MÄ opin juomaan niin kertokaa toki :)

Nyt muutama kuva :) Kännykkä laatu!!! -..-


Mansikka- banaani maito sekamelska mut hyvää oli : )

Demi ja Fit luettavaa illaks ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti