Life is only life!

Life is only life!

tiistai 19. maaliskuuta 2013

Odottavan aika on pitkää!

Voi kun tää viikko etenis edes vähän nopeemmin!!!! Viikonlopuks on niiiiin paljon ohjelmaa ja torstaina täytän sitten 17-vuotta :) En millään jaksas odottaa, lahjaks kun olis vissiin tulossa uus läppäri :)
Kevät onneks tulee myös ja se on ehkä se paras lahja, koska saan uudistaa mun vaatekaapin ja heittää tylsät värit taas hetkeksi sinne kaapis perukoille! :)

Maanantaina aamuni alkoi 35km kuntopyöräilyllä ja illalla olin testaamassa lämpöjoogaa, Essin kanssa. Oli aivan mahtavaa tai no normaali jooga tunti, mutta 32 asteen lämmössä. Lämpö oli ihanaa mutta myös melko väsyttävää varsinkin rankan päivän jälkeen :) Melkein nukahdin! Kaikin puolin kuitenkin mielenkiintoinen kokemus ja suosittelen erityisesti vilukissoille ;)
Joogan jälkeen matkasin mummulaan. Mummu kun oli käynyt hiuka shoppailemassa, nimittäin uuden koneen ! Windows 8 käyttöjärjestelmä ja mun tehtävä oli saada se pelittämään niin että mummu tuli sen kanssa toimeen... Täytyy myöntää, että meinas mennä pullan murut väärään kurkkuun kun kuulin mikä mun duuni olis :D No siitäkin murheesta selvittiin ja tää suuri tietokone nero selvitti kaikki ongelmat vajaassa tunnissa ja mummukin konetta sitten oppi käyttämään !!  :)

Nams! Eilen kokkasin salaattia. Kanaa, viinirypäleitä, ananasta ja paprikaa sekä lasi vettä :)

Koulun jälkeen iski kauhea makean himo, Arnoldsin  Mansikkaa-banaani fruitie pelasti koko päivän :)

Tänään, tiistaina sitten heräilin ihanaan auringon paisteeseen ja NAPS!  Mulla oli energiaa ainakin yhtä paljon kun pienillä karhunpennuilla talviunien jälkeen :) Koulussa oli pakko käydä kääntymässä, mutta illalla suuntasin Satun kanssa "Piukat Pakarat"- jumppaan. Noi punnerrukset ei ihan taida olla mun juttu - mun ranteet on sen jälkeen ihan tuusan nuuskana, joku tekniikka virhe ??! No mutta siitä huolimatta alakropan lihakset tuli käytyä läpi ja mikä parasta mulla oli edelleen energiaa, kuin niillä karhunpennuilla :) Kertokaapas muuten mihin proteiini juomiin tai patukoihin turvaudutte ? Mä itse oon rakastunut niihin PÄÄLLIKKÖ proteinii patukoihin ja niiden hintakaan ei oli kauhea. Palautusjuomana juon milloin mitäkin, yleensä makuina suosin suklaata. Peittää sen proteiinin kitkerän maun melko hyvin :) 
Nyt vuorossa olisi hiukan englantia ! :)) Huomenna pumppiin tekemään vähän treeniä ja torstaina olis vuorossa mulle ihan uus juttu Armybic ! :) 

Hauskaa viikon jatkoa teille kaikille :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti