Life is only life!

Life is only life!

perjantai 15. helmikuuta 2013

Perjantai!

Heissulivei!

Vihdoinkin se perjantai koitti! Ja sen mukana, myös Loma!!! Loma fiilikset on kyllä, hieman kadoksissa...
Eilinen ystävänpäivä jo meni jotenkin penkin alle, kun jouduin aloittamaan päiväni terveyskeskuksesta todella kovan kurkku kivun vuoksi, testien jälkeen tulos oli, että mulla on angiina MUTTA ei olekkaan koska kuumetta minulla ei ole. En siis saanut mitään lääkettä ja kärsin kurkku kivustani yhä. Penkkaritkin menivät sitten ihan sivusuun kun siellä terveyskeskuksessa istuskelin. Kotona minua odotti kirje, jossa kerrottiin, että minulle on varattu aika neurologille. (Olen siis kärsinyt huimauksesta jo jonkin aikaa)

Tänään se lomafiilis on vaan kadoksissa. Olin toki parhaan kaverini Essin kanssa arnoldsilla syömässä ja pacessa. Koulussa oli todella kauniita kakkosluokkalaisia, jotka siis tanssivat vanhojen tanssit tänään :) Itselläniki haaveena olisi ensi vuonna ne tanssia ! Äsken kävelessäni kotiin olin liukastua tuolla tien reunassa tuloksena turvonnut nilkka. Loppu ilta siis menee lähinnä television ja koneen vieressä, melko kuivaa :/

No, mutta jos huomenna aloittaisi loman oikein kunnolla. Lupasin Essin kanssa mennä syömään Poriin ja jos tänään illalla hoidan koulujuttuja ei niitäkään tarvitse stressata, kuin vasta loman jälkeen ! :)

Kuvaaminen on taas hiukan jäänyt, mutta saatte takuulla kuvia- kenties jo huomenna! :)

Puss och kram!

-Nenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti