Life is only life!

Life is only life!

lauantai 16. helmikuuta 2013

Melko tavallinen lauantai!

Heippa!

Niin kuin otsikkokin kertoo niin mun lauantaini on melko rauhallinen ja tavallinen ! :) Toisaalta ihan kivaa, käyttin Essin kanssa Porissa syömässä. Laiskoina lukiolaisina ei me jaksettu alkaa väsäämään ruokaa itse, joten tehtiin kärpäsestä asiaa ja lähettiin Poriin viemään mun vanhoja koulukirjoja Suomalaiseen kirjakauppaan ja eksyttiin Marttiinaan syömään. Oli melkosen hyvää aurajuusto pastaa ja mikä parasta pystyttiin sanomaan jälkiruualle "EI" :) 
Essi lähti viettämään pidennettyä viikonloppua pohjoiseen ja mä jäin kiltisti tänne, mitenköhän selviin? =) 

No, huomenna olis suunnitelmissa ravit Satun kanssa ja kunnon yö-unet! Tänään vielä taidan päälystellä koulukirjoja ja rentoutua kunnolla, kylpy saattas olla melko kova sana! :) 

Muutama kuva, kyllä niitä kuvia oikeesti alkaa tulemaan :) 

-Nenni 


Kännykän kameran melko huonolaatu, mutta siis tässä mun terveellinen lounas ! :) 

Koulutyö, joka olis vähäsen niin kun luettava. - Siinäkin puuhaa illaksi :p

Viimeisin, muttei vähäisin on mun ainut ystävänpäiväkortti! Kortin taiteili mulle mun rakas kummipoika Kimi 2v :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti