Life is only life!

Life is only life!

lauantai 18. toukokuuta 2013

Kamala postaustauko

Heippa vaan kaikille!

Kauheeta mikä postaustauko takana! Kauhee määrä oli postattavaa, mutta aika menee ihan liian nopeaan.
Koulussa on tunnetusti kamala kiire, kun viimeinen rutistust nimittäin ensimmäisen vuoden viides ja siis viimeinen koe viikko alkaa keskiviikkona.

Kesä tuli aivan törkeen nopeesti tänä vuonna, muutama viikko sitten alittelin vielä kylmyyttä ja myöhästä kevättä ja nyt on ruoho ja puut täysin vihreitä ja lämpöä huimat 22 astetta! Kesä tuli siis sittenkin

Pää piirteittään mun elämä on koulua ! :) No oon mä nyt kävässyt Raisiossa ikeassa ja myllyssä, kalastanut ekan kerran tänä vuonna, siivonnut hulluna ja lenkkeillyt.

En siis ole juurikaan salille kerennyt, joten oon lenkeillyt kotona tollasi reilun 10 km lenkkejä ja tehnyt lihas kuntoa kotona. Eilen Essin kanssa poljettiin Poriin ja takasin yhteensä 50 km + pyöräily Porissa mäkki-kirjuri-apsi-länsi-Pori. On ollu hiukan jumahtaneet paikat tän päivän.

Nyt mun iltaan kuuluu iloisesti kokeisiin lukemista ja Euroviisut ? Kuka voittaa ? =)

-Nenni


Uudenlainen maantiedon tunti

Joskus lapsettaa :) 

Satun kanssa avattiin grillikausi

Madot hankein ihan itse : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti